پیام مدیر:

رسانه آپ آهنگ مرجع دانلود آهنگ های جدید ایرانی مجاز می باشد

تمام آهنگ ها با رضایت صاحب اثر و لینک مستقیم با متن موزیک ها درج می شود

جهت پخش آثار موسیقی خود تماس بگیرید.


aloteam@

از دست نده!

زیبایی برای بانوان با محصولات آرایشی

۲۶ آبان ۱۳۹۹

ابزارآلات آرایشی و بهداشتی بخش اعظمی از خرید بخصوص خانم ها را تشکیل می دهند. این محصولات به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک برای بخش ویژه ای از چهره مورد استفاده قرار می گیرند. مو ها به عنوان مهمترین بخش تاثیرگذار بر زیبایی چهره به شمار می روند و به همین دلیل همگان توجه ویژه ای به این بخش دارند. لخت و صاف بودن موها زیبایی چهره را دوچندان خواهد ساخت و برای زیباتر کردن هرچه تمام تر موهای خود می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که از جمله بهترین آنها می توان به تقویت ریشه ای مو ها و همچنین استفاده از ابزارآلات زیبایی اشاره کرد. این ابزارها ممکن است به بافت موهایتان آسیب وارد کنند اما در صورتی که نمونه های باکیفیت را انتخاب کنید می توانید از کارایی آن اطمینان داشته باشید. توصیه می کنیم که حتما قبل از هرکاری جنس موهای خود را مورد بررسی قرار دهید چرا که تاثیر بسزایی در انتخابتان خواهد داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

اتو موی کراتینه

اتو مو در صورتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که می خواهید موهای خودتان را صاف کنید. اتو های مو به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها مورد استفاده برای افراد مختلف خواهند بود. موهای لخت و نازک تر ساده تر صاف خواهند شد اما برای صاف کردن موهای زبر و پرپشت بهتر است از اتو های قدرتمند تری استفاده شود. اتو موی کراتینه بهترین انتخاب برای انواع مختلف موها خواهد بود چرا که این اتو دارای صفحه ای سرامیکی و کراتینه است که علاوه بر صاف کردن موها به بهترین شکل ممکن، باعث خواهد شد که موهایتان شفافیت خاصی پیدا کرده و زیبایی منحصر به فردی نیز داشته باشند.

 

 

موارد کاربرد اتو موی کراتینه

اتو مو های مورد استفاده در آرایشگاه ها اغلب از این نوع هستند چرا که هم سرعت را بالاتر برده و هم بازدهی بهترین خواهند داشت. اتو موی کراتینه در انواع جنس های مختلف به بازار ارائه شده است اما انتخاب جنس معتبر باعث خواهد شد که بهترین نتیجه را شاهد باشید.

 

خرید برس مو

برس مو بی شک پرمصرف ترین ابزار آرایشی بهداشتی است که روزانه با آن سروکار داریم. برس ها گرچه به ظاهر هیچگونه آسیبی به بافت مو ها نمی رسانند اما در برخی مواقع ممکن است سبب وارد شدن آسیب های جدی به موها شوند. برس ها ساختار متفاوتی با یکدیگر داشته و مواد اولیه آنها با یکدیگر متفاوت است و در صورتی که برس باکیفیت انتخاب کرده باشید هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب موهایتان نخواهید داشت. در خرید برس مو باید نهایت دقت را به کار بگیرید. توصیه می کنیم که در خرید برس و لوازم آرایشی بهداشتی کیفیت را فدای قیمت نکنید چرا که این اقلام رابطه مستقیم با پوست و موی شما دارند و در صورت نامناسب بودن جنس ممکن است آسیب های جبران ناپذیر به بدنتان وارد کنند. شرکت ما یکی از مراکز معتبر فروش اینگونه محصولات به شمار می رود و می توانید در عرض چند دقیقه بهترین برس ها را پس از بررسی از آن خریداری کنید.

 


از کجا محصولات اصل آرایشی و بهداشتی خرید کنیم؟

بسیاری این سوال را دارند که چگونه می توان محصولات اصل آرایشی و بهداشتی را خریداری کرد؟ برای خرید راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این روش ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش خرید حضوری مراجعه به فروشگاه های سطح شهر خواهد بود که این روش به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز اینترنتی بخشیده است. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می شود و با مراجعه به سامانه آن خواهید توانست بهترین محصولات را خریداری نمایید. کارشناسان شرکت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند و می توانید بهترین راهنمایی ها را از آنها دریافت کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت را می توان ارسال سریع محصولات دانست به گونه ای که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

پلکس تراپی

پلکس تراپی به عنوان بهترین روش برای احیا و حفظ سلامت موها به شمار می رود. پلکس تراپی مراحل خاص خود را دارد و باید حتما به صورت ریز به ریز و دقیق انجام شود تا تاثیر خود را بر روی موهایتان بگذارد. پلکس از دو فاز تشکیل می شود. به ازای هر 80 میل آب مقطر باید 10 میل فاز یک اضافه کنید البته مقدار اضافه کردن فاز2 نیز به همین صورت است. برتی شروع، فاز 1 را که ترکیب شده را بر روی بخش آسیب دیده سر گذاشته و ماساژ دهید. سپس باید 5 دقیقه منتظر مانده و موهای خودتان را با حوله خشک کنید. سپس فاز 2 آغاز خواهد شد. در این فاز پس از ماساژ به موهای خود 20 دقیقه استراحت بدهید و سپس می توانید موهایتان را با آب خالی بشویید. 48 ساعت باید موهایتان قرنطینه باشند و توصیه می کنیم که این کار را هفته ای یکبار به مدت 3 هفته به انجام برسانید تا موهایتان به صورت کامل احیا شوند. پلکس تراپی علاوه بر تقویت موها باعث زیبایی و لخت شدن هرچه تمام تر موهایتان نیز خواهد شد.

 

قیمت پلکس تراپی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. پلکس تراپی به قدری برای موهایتان مفید خواهد بود که قیمت را فراموش خواهید کرد اما در حالت کلی باید گفت که نمی توان قیمت دقیقی برای پلکس در نظر گرفت چرا که این محصول ساخت کشور آمریکا بوده و قیمت آن بر حسب قیمت روز دلار محاسبه خواهد شد. علاوه بر این موارد پلکس ها در انواع مختلف به بازار عرضه شده اند و هر یک از انواع آن قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. نمونه های فیک پلکس میزان قیمت پایین تری دارند اما به هیچ وجه نمی توان آنها را با نمونه اصل مقایسه کرد و توصیه می کنیم که جهت گرفتن بهترین نتیجه نمونه اصل را برای خرید انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت دقیق پلکس تراپی می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت ما مراجعه نمایید.

 

برگرفته شده از وب سایت فروشگاه اینترنتی وولند به آدرس https://wow-land.com

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

برای دانلود آهنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.